Hledáme pevnou organizační ruku pro naši administrativu a kancelář!
Máte rádi zvířata a chcete měnit jejich životy k lepšímu? Jste pečliví, svědomití a baví vás dělat pořádek ve věcech? Láká vás představa, že jste podporou a středobodem různorodého a inspirativního týmu zvířeckoprávní organizace? Pokud odpovídáte ano, možná hledáme právě vás!
Jako zástup za kolegyni na rodičovské dovolené hledáme asistenta/ku do našeho třicetičlenného týmu. Potřebujeme spolehlivou a pečlivou osobu se zkušenostmi s podobnou prací, která udrží na uzdě naše papírování, administrativní procesy i kancelářské prostory. Jsme hybridní tým nadšenců pro práva zvířat z celé republiky, skládající se z odborníků a odbornic na legislativu, přírodní vědy, PR, fundraising, ale i telefundraiserů a brigádníků na drobnější spolupráce. Držíme spolu a razíme co nejvíc participativní přístup pro všechny členy týmu. Sídlíme v kanceláři poblíž náměstí I. P. Pavlova, v budově jsou s námi další ekologicky zaměřené organizace. Asistentka je součástí tříčlenného HR týmu spolu s personální ředitelkou a HR specialistkou.
Důležité upozornění:
Jedná se o zástup za kolegyni na rodičovské dovolené do března 2028.
Náplň práce:
- úprava smluv dle vzorů, domluva podpisů se zaměstnanci a vedením,
- správa přehledů – povinná školení, kontakty, majetek apod.,
- příprava podkladů pro komunikaci s účetní,
- příprava a předávání dalších dokumentů zaměstnancům (potvrzení příjmů atd.),
- péče o kancelář a archiv smluv a účetnictví, přebírání pošty,
- domluvy interních schůzek,
- organizace supervizí týmu,
- zápisy ze schůzek organizace (probíhají většinou online),
- spoluorganizace větších setkání (rezervace prostor, občerstvení, spolupráce na technickém zajištění atd.),
- účast na administraci výběrových řízení,
- agenda související s bezpečností práce,
- správa majetku organizace, objednávání SIM karet a komunikace s operátorem,
- různé další administrativní úkoly (správa datové schránky, platby faktur atd.)
- a klidně i něco navíc, pokud s námi budete chtít sdílet vaše další superschopnosti.
Jak si vás představujeme:
- máte pozitivní vztah k ochraně zvířat,
- máte výborné organizační schopnosti a baví vás dělat ve věcech systém,
- máte alespoň roční zkušenost s obdobnou administrativně-personální pozicí,
- pečlivost a spolehlivost jsou vaše druhá jména,
- umíte skvěle česky (jste ten/ta, kdo v textu maže dvojité mezery a předělává spojovníky na pomlčky),
- máte zájem o oblasti personalistiky a pracovního práva,
- ovládáte prostředí Google Workspace,
- poradíte si s technikou lépe než vaše babička (třeba potřeba aktualizace antivirového programu vás nevyděsí),
- jste asertivní, ale umíte vyjít s různými typy lidí,
- zvládnete být pravidelně několikrát týdně v pražské kanceláři,
- výhodou je zkušenost z neziskového sektoru.
Co vám nabízíme:
- práci v přátelském týmu lidí zapálených pro ochranu zvířat,
- spolupráci na HPP, úvazek 0,75 (případně dohodou),
- zástup za kolegyni na rodičovské dovolené do března 2028,
- nástupní plat 24 000 Kč hrubého při úvazku 0,75,
- příspěvek na stravné a home office cca 3 000 Kč měsíčně čistého,
- zázemí pražské dog-friendly kanceláře (ale i možnost částečného home office a flexibilní pracovní doby),
- know-how nejdéle působící organizace na ochranu práv zvířat v ČR,
- péči o vaši pracovní pohodu a rozvoj (možnost psychologických supervizí, HR specialistku v interním týmu),
- podporu vzdělávání (např. licence online vzdělávání Seduo po zkušební době),
- možnost podílet se na strategickém plánování organizace,
- 5 týdnů dovolené (po 3 odpracovaných letech o týden více),
- možnost podílet se na volbě benefitů (ptáme se našich zaměstnanců, co ocení),
- služební SIM kartu s možností neomezeného volání i pro soukromé účely, pracovní notebook a telefon.
Nástup: co nejdříve
V případě zájmu se nám prosím ozvěte pomocí formuláře zde a přiložte:
své CV,
stručný motivační dopis.
Vybraným kandidátům následně pošleme k vypracování tematický úkol. Poté budou probíhat pohovory.